loading...
عشق اول
علی زارع بازدید : 29 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

اصلا اینو به خودت بگو چقدر به خودت ایمان داری اصلا تو خودتو قبول داری؟ اگه داری چرا قبول داری برای خودت دلیل بیار یا چرا قبول نداری دلیلشو به خودت بگو همیشه عادت کن به راستی گفتن حتی به خودت دروغ نگو اطمینال کردن به همه خوب نیست حتی اگه دوست خیلی خوبت باشه نباید تمام اسرارتو در اختیارش بزاری خدا دلو بهت داره چرا ؟؟ چرا به دلت اطمینان نداری به خودت نداری حرف تو دلت وای نمی ایسته؟ من نمی دونم خودت می دونی خودتی و خدات نمی گم من بی گناهم و پاک پاک خودمم گناه کارم و از کرده ی خودم شرمنده ام ولی می تونم از کتاب هایی که خودم بگم به خودتون اطمینان داشته باشید به هیچ کسی جز خودتونو و خدا متکی نباشید

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
درباره ما
یه چیزایی رو انسان انجام می ده می خواد بر گرده خدا می گه راه برگشت داری به شرط این که دیگه نری ولی باز ما به اون راه می ریم و بر می گردیم باز خدا ما رو می بخشه باز می ریم باز خدا ما رو می بخشه می بینی عجب خدای مهربونی داریم؟ من که چیزی نیستم ولی می خوام شما رو با عشق واقعی آشنا کنم نه این عشق ها الکی که جز هوس بازی هیچ چیز دیگه نیستن ازتون می خوام تمام مطالب سایت و بخونید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما میزان اهمیتتون به ائمه رو چقدر می دونید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 256